15. marts 2009

Hvor skal vi printe vores billeder ud af vores børn / baby?

En del har spurgt mig, hvor jeg får mine digitale billeder printet ud, hvad det koster, og hvor lang tid det tager.

Jeg bruger www.Billedbutikken.dk. Det er der jeg har oplevet at kvaliteten på papiret og trykket er bedst.

Sådan går man:

www.billedbutikken.dk

Opret en profil (skal kun gøres første gang)

Tryk på "overfør billeder"

Tryk på add (det er nemmest hvis dine billeder ligger samlet, fx på skrivebordet)

Start overførsel

Vælg hvilket størrelse dine billeder skal have

Jeg plejer at vælge følgende:

Standart / digitalt billedformat

Jeg ønsker automatisk billedoptimering (hvis du har redigeret i billedet som fx sort/hvid kan det være en fordel at bruge "Jeg ønsker INGEN automatisk billedoptimering")


Hvis I har overført billederne inden kl 19 om aftenen, har I billederne med posten dagen efter :)