15. august 2017

Børnehavefotografen

Børnehavefotografen fotografere primært børn i børnehaver og hos private og komunale dagplejere.
Der er mulighed for at få taget gruppebilleder, sitiationsbilleder, alm. portrætter udendørs eller indendørs på fotobaggrund, hvilket de fleste vælger.

Fotograf Aarhus
Lidt om børnehavefotografen
Jeg har fotografretet proffesionelt i 13 år. Mine daglige fotoopgaver spænder vidt: Børne og famileportrætter - kæledyr - bryllup og erhverv. Der ud over slæger jeg billeder til store internationale billedearkiver. Dog er min force børnefotografering med over 7.000 fotograferet børn. 

Fotograf Kolding
Hvad kendetegner Børnehavefotografen.dk:
Ingen krav om køb. Hvis man vil kan man købe fra kr. 20,- og op efter.
God tid til fotografering 
Stor erbaring med børnefotografering - over 7.000 fotograferede børn.
Prisgaranti - Finder i en billigere professionel fotograf, så matcher jeg prisen. 
Udskårende billeder som passer i standard rammer. 
Ingen gebyre for lørdag eller søndags fotografering. 
Hurtig levering 
Gratis gruppebillede i 20x30 cm. pr. stue. 
Gratis personale fotografering. 

Fotograf Vejle